Her om vinteren er det let at komme til at føle sig lidt energifortabt på de korte og kolde dage. Heldigvis er der mange måde du, helt naturligt, kan booste dit energiniveau.

  1. Spis masser af rå frugt og grønt. Drik smoothies med spinat til morgenmad, store grønne salater og friskpresset juice af bladgrønt.
  2. Tag et godt og naturligt multivitamin præparat, så du er sikker på ikke at mangle vitaminer og mineraler i vinterhalvåret. Vær specielt opmærksom på om du får d-vitamin nok om vinteren.
  3. Undgå fødevarer, der stjæler din energi:  lyst brød, sukker, sodavand, stort indtag af stivelsesholdige produkter, kaffe, alkohol og cigaretter.
  4. Panax Ginseng er en urt, som hjælper kroppen til at modstå fysisk og emotionel stress og træthed. Man bør dog ikke tage ginseng mere end 6 uger uden pause. Start med 200 ml dgl og øg til max 600 ml koreansk ginseng.
  5. For at have energi nok må man selvfølgeligt sove nok. Husk at få mellem 7-9 timers sammenhængende nattesøvn i et helt mørkt rum for at kunne være veludhvilet næste dag.

 Trænger du virkeligt til et spark god energi kan du på min medlemsside The Green Goddess Guide downloade min e-bog “Boost Din Energi”

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>