Få mit vigtigste redskab fra HormonKuren GRATIS - Caroline Fibæk

Er dine nytårsforsætter også allerede røget?

Så er det fordi du ikke har sat dig et konkret mål og tracket din egen fremgang.

Mange begår den samme fejl. Nemlig at de sætter en masse nytårsforsætter, men uden at have konkretiseret nok hvad det egentlig er, de vil opnå. Mange glemmer samtidig at holde øje med deres fremgang undervejs.

Er det også dig?

Det er svært at holde motivation og fokus, hvis ikke du sætter dig nogle klare mål og samtidig brugerl tid på at se og notere, hvor du starter. Hvad er dit udgangspunkt?

Det er derfor der er så mange, der giver op på nytårsfortsættet allerede ved udgangen af januar.

Men i dag får du det allervigtigste redskab vi bruger på HormonKuren – helt gratis. Dette redskab vil også kunne hjælpe DIG tilbage på sporet med dit mål om forandring.

 

Sådan kommer du tilbage på sporet

Noget af det vigtigste arbejde vi laver på HormonKuren sker allerede på det første modul, hvor alle deltagerne udfylder deres sundhedsjournal og laver diverse tests.

De måler blandt andet Talje-til-hofte ratio, BMI og BMR, som de noterer i deres Sundhedsjournal. Se f.eks. disse sider fra Sundhedsjournalen, som deltagerne udfylder:

få mit vigtigste redskab fra hormonkuren gratis

Vi sørger også for at alle deltagere gennemgår HormonKurens test, som hjælper med at kortlægge deres symptomer fra start.

få mit vigtigste redskab fra hormonkuren gratis

Afhængigt af hvilke symptomer det er det er vigtigst for dig at arbejde med, får du en guides der passer til. Eksempelvis med smarte visuelle grafikker du kan printe ud og hænge op på køleskabet:

vigtigste redskab fra hormonkuren gratis

Deltagerne tager også fotos af sig selv. Det er enormt motiverede at kunne sammenligne billeder af sig selv.

Ofte er forskellen større, når man ser på billeder før og efter, end når man blot forsøger at huske hvordan man så ud fra start.

Gennem de 14 uger vi er sammen på HormonKuren vender vi flere gange tilbage til disse tests, for at holde øje med om vi er på rette spor og om det vi laver faktisk skaber resultater.

Se f.eks. et par af deltagernes midtvejs- og slutmålinger fra vores lukkede Forum på HormonKuren og lukkede Facebook gruppe:

få mit vigtigste redskab fra hormonkuren gratis

vigtigste redskab fra hormonkuren gratis

Gennem hele forløbet tracker deltagerne altså deres symptomer, så vi kan se og måle hvordan symptomerne gradvist forsvinder. Og DET er eddermame motiverende.

Det er enormt vigtigt at tracke sin udvikling, for at holde motivationen, så man ikke giver op, som mange oplever med nytårsfortsætterne.

De fleste mennesker forventer en stor synlig forandring fra dag 1, og så snart de ikke ser det, giver de op.

På HormonKuren gør vi det let at se den reelle forandring med HormonKurens test og Sundhedsjournalen osv.

Når vi når midtvejsmålingerne kan du glædes over at se de små skridt i den rigtige retning (hvis ikke allerede store skridt) og det giver blod på tanden. Skridt i den rigtige retning, som du nok ikke ville have lagt mærke til, hvis ikke du vidste hvad dit udgangspunkt var og hvilke parametre du skulle kigge på.

Se nu fx bare denne symptomtracker som deltagerne løbende udfylder.

 

DOWNLOAD TRACKEREN HER.

 

Hvor mange symptomer kan du genkende?

Prøv at printe og udfylde den gennem den næste måned og få et overblik over hvilke hormonelle ubalancer du faktisk oplever (alle er symptomer man kan gøre noget ved, helt naturligt).
Derudover holder vi selvfølgelig også motivationen oppe under HormonKuren, ved hver uge at have nyt modul med videomateriale, massere viden og relevante tiltag, som deltagerne hele tiden tilføjer undervejs i forløbet.

Deltagerne finder også støtte, rådgivning, motivation og inspiration i vores lukkede Facebook gruppe og Forum på HormonKuren, hvor vores team af hormonterapeuter hjælper.

Du kan se de 14 moduler her. 

 

Vil du også gerne lære, hvordan du får dine hormoner tilbage i balance og ikke mister motivationen undervejs?
HormonKuren er et 14 ugers online forløb til at få dine hormoner i balance gennem søvn, kost, træning og hormonyoga, de rette tilskud og ikke mindst stressreduktion.

På HormonKuren lærer du hvordan du undgår overvægt, PMS, akne, hedeture, smertefulde menstruationer og lavt energiniveau. Du lærer hvordan du kan komme eventuelle  fertilitetsproblemer, stress eller ubehagelige symptomer til livs.

Ja!! Tilmeld mig HormonKuren inden det er for sent!

Det er din sidste chance i næsten et 1/2 år!

Du kan læse meget mere om HormonKuren her.

 

Det siger tidligere deltagere om HormonKuren:

“Jeg har i flere år forgæves forsøgt at gøre noget ved eksem, dårlig fordøjelse, inflammation, gigt og en udtalt træthed. På hormonkuren opdagede jeg, hvor stresset min krop faktisk er! Og jeg opdager stadig, hvor skrøbelig den er, og hvor fin en balance man nemt kan vælte. Jeg fik jeg ny inspiration til kost og kosttilskud, træning mv. Derudover nyder jeg stadig netværket i Facebookgruppen.
 
Jeg plejer at være en ’alt-skal-klares-med-det- samme’ kvinde, derfor er det en meget sund proces for mig, at mærke ændringer i et roligt tempo. Vi bliver jo gang på gang mindet om, at vi ikke må gå for hurtigt frem, især når man har for højt eller lavt kortisolniveau, hvilket jeg har. Det er en udfordring, men en god én af slagsen. Jeg nyder at kunne gå frem i mit eget tempo og mærke min krop og mere energi.”

– Ida Marie, HormonKuren hold 5
“Egentlig synes jeg, at det var mange penge at bruge “på mig selv”, MEN det er de bedste penge jeg har brugt i lang tid! Jeg er blevet gladere, sundere, slankere, roligere og tryggere i mig selv og frem for alt fået meget mere energi! Og børnene har fået en meget bedre, mere nærværende og gladere mor! Det har ikke været spor svært – egentlig bare lækkert.”

– Helene, tidligere deltager på HormonKuren.
“Jeg meldte mig til hormonkuren, da jeg var slidt ned til sokkeholderne – havde ingen energi, var trist, led voldsomt af skæleksem (kløe i hovedbunden), og udfordringer med min menstruation med hormonspiral med langvarrige blødninger, flere menstruationssmerter og manglende sexlyst (som I slet ingen!). Jeg er småbørnsmor, og har i alt for mange år sat mig selv til side, da jeg kun har haft fokus og overskud til mine børns behov og for at få dagligdagen til at hænge sammen med alle de praktiske gøremål.
Så det var med høje forventninger vi gik i gang… I hele perioden holdt jeg mig fra kaffe, alkohol, gluten, komælk og meget begrænset sukker indtag… Jeg er gået over til at købe mere og mere økologisk, og det gør mig så glad at jeg ved at jeg blot ved denne ændring gør livet bedre for mig og resten af familien. Jeg elsker mine grønne smoothies eller greenies om morgenen, primært med æg eller anden proteinkilde ved siden af.

…Jeg har efter hormonkuren fået taget min hormonspiral ud, og glæder mig til at se om det har effekt på næste menstruation. Mine gener jeg nævnte i starten er blevet bedre, men ikke sådan helt markant, så det siger mig bare der fortsat er mange ting at arbejde med. Jeg har stadig mange ting jeg gerne vil have implementeret i min hverdag, men tager det lidt ad gangen. Jeg har meldt mig til hold 6, og glæder mig til at få skruet på endnu flere knapper som kan blive en integreret del af min hverdag…”

– Karina, HormonKuren hold 5

Comments

comments

Tagged with:  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *