KortisolYoga øger vagusnerveaktiviteten, øger aktivitet i den parasympatiske del af dit nervesystem
- den del af dit nervesystem, der styrer din afslapningsrespons  og giver ro til dit nervesystem. 

Yogaøvelserne, som Monica har sammensat nedenfor, er simple med sine blide kropsbevægelser og de forskellige åndedrætsteknikker.

Når kroppen er stresset, kan det være lidt af en udfordring at finde roen i yoga - fordi nervesystemet og kroppen har "glemt" at ro føles behageligt. Så vid, at det er helt naturligt at yoga kan sætte gang i følelser og stemninger, og at det er helt okay.

Det kan også være du mærker indre ro med det samme, nu hvor du har en stund for dig selv. - så giver du plads til at nyde og bare være.

KortisolYoga er et yogaprogram sammensat af  yogastillinger specielt egnet til at aktivere parasympatikus, vagusnerven, normalisere kortisol og adrenalin og øge oxytocin.

Mød din yogalærer, Monica Lindhard.

Monica har selv haft stress helt tæt inde på livet, og gaven i hendes egenstressperiode, har været at lære at lytte til kroppens signaler, hendes tanker og give plads i livet til alt det der giver nydelse og ro. 
Monica er ergoterapeut og yogalærer med speciale i stresshåndtering og er uddannet lægeeksamineret Komplementær Hormonterapeut™️, hvorfor hun har indgående kendskab til hvordan stress udfordrer kroppens systemer og det mentale overskud, og ikke mindst stor viden om, hvad der skal til for at genopbygge kroppen og det mentale overskud.
MonicaYOGA-1

"Jeg trænger til ro og balance. Jeg skal have KortisolYoga!"

KortisolYoga-kurset din krop vil elske:

PRIS:

359 kr.

DET FÅR DU:

  • Introduktion til KortisolYoga

  • KortisolYoga video

  • BONUS: Hormonleksikon